9 פעמים הנסיכה מרגרט כבשה את המסך עם הסטייל שלה

אחותה הגדולה אולי שלטה בממלכה שלמה, אך סטאטוס "המרדנית המלכותית" של הנסיכה מרגרט איפשר לה ריבונות אופנתית, וההצלחה של וונסה קירבי בשתי העונות הראשונה של סדרת הדרמה "הכתר" של נטפליקס, בה גילמה את הנסיכה מרגרט, מזכירה לכולנו את הדירוג הגבוה שלה בתור אושיית אופנה וסטייל. החל משמלות קצף מפוארות, ועד למשקפי שמש אוברסייז ומתפחות ראש ממשי, הנסיכה מרגרט שולטת בסצנות האופנה של הסדרה. והנה לך 9 תמונות שמוכיחות את זה.
 
התאמה נדיבה
מעולם לא נקתלתי בשילוב צבעי ירוק כה מעורר קנאה. ג'קט בצבע ברקת, עם כפפות תואמות,  מטפחת ראש משוכה לאחור ושפתיים עם אמירה שיצרו הרכב שבהחלט תופס את העין.
 
שיק שימושי
רכיבה על סוסים מעולם לא נראתה מלכותית יותר מכשקירבי בתור מרגרט לובשת מעיל טרנץ'  עד הקרסול מעל מכנסי רכיבה בצבע ירוק זית, עם מטפחת ראש (כן, זה הפריט המועדף מארון המלכותי) הקשורה בקשר פפיון לראשה.
 
לבושה בהתאם לאירוע
בזמנים רגועים הארון שלה אולי נשאר בצד הפשוט יותר, אך כשההזדמנות קוראת לה, מרגרט הייתה יכולה לעלות לסיפון עם שמלות נוטפות יהלומים, פרוות ושמלות מלכותיות, כפי שקירבי עשתה בסצנה הזו.

 אוף דיוטי סטייל

  הלבוש היומיומי שלה הגיע לשיאים חדשים בעונה השנייה, כאשר צבעים בהירים וגזרות מחמיאות, שבאות לידי ביטוי במכנסיים גזרה גבוהה וחולצות קרופ, הפכו ליותר קבועים ומודגשים בארון שלה. גם האיפור והשיער שלה התעדכנו באופנה מתקדמת יותר, עם תסרוקת מנופחת קצרה, שפתיים בגוון מודגש ומשחק אייליינר רציני.

 

אקססוריז עם אמירה 
הגזרה האהובה על הממלכה- שמלת קוקטייל סטרפלס משולבת עם קישוט הראש המלכותי היו אחד הרגעים האלגנטיים ביותר בשתי העונות הראשונות של הסדרה.
>
אופנת רחוב מגניבה
 משקפי שמש גדולות וחתוליות נחשבו לאביזר יומיומי בשביל הנסיכה מרגרט, כאשר הן
מתואמות כאן עם הסופר דרמה אטיטיוד של קירבי ומעיל ארוך עם אמירה.

שמלת כלה מלכותית

שמלת החתונה שלה חזרה לחיים, הפעם ללא רומן. התלבושת הייתה כמעט זהה לגמרי בשלמותה לשמלת משי אורגנזה שהנסיכה מרגרט לבשה ביום חתונתה עם אנתוני ארמסטרונג-ג'ונס ב1960.

 

 סילואטים חושניים

עם ארון בגדים שנוטה להיות קצת יותר נועז משל אחותה הגדולה והמהודרת, אשת המלכות הצעירה העדיפה גזרות חושפות כתפיים וצוואר, וגזרות המחמיאות לפיגורה, כפי שהתלבושות של "הכתר" עוצבו, בייחוד לסצנות היותר רומנטיות של מרגרט.

 

© Stuart Hendry/Netflix
זוהר מלכותי
כאחת שמעולם לא פחדה להתנסות בצבעים והדפסים, המשיכה של מרגרט ללבוש ערב שירת המון הזדמנויות להעלות ברצינות את מוקד הזוהר על הפרק.