למה סטייל ה90s של וינונה ריידר עדיין חם

היא סנדקית סגנון הגראנג' של הוליווד, והמוזה של מארק ג'ייקוב. לכוכבת הסרט "דברים מוזרים" וינונה ריידר מלאו 47, ואני החלטתי לאחד את מלתחת שנות ה90 שלה הכוללת בין היתר חליפות מרושלות, קומבניזונים, ג'ינס וטישרטס. 

  בוורלי הילס, קליפורניה- 22 במאי: השחקנית וינונה ריידר משתתפת בפרימיירה "Backdraft" בשנת1991, בתיאטרון האקדמאי שבבוורלי הילס. תמונה: Ron Galella, Ltd./WireImage

 

בבנדנה ומכנסי צ'ינו בצבע ביסקוויט, זוכת האוסקר (בפעם השנייה) וינונה ריידר, שחוגגת 47 ב29 באוקטובר, הייתה הסנדקית הבלתי מעורערת של סגנון הגראנג' בשנות ה90. עד כדי כך לא ניתן לעמוד בפני כח הפיתוי שלה, שאושיית הסטייל אודרי הפבורן בכבודה שלחה לטינייג'רית כפפות משי מארון הבגדים האישי שלה, שריידר נתנה בהמשך כמתנה לטבי גוינסון.

 

הוליווד- 25 במרץ: השחקנית וינונה ריידר משתתפת כבר שנה רביעית בטקס פרסי אינדפנדנט ספיריט בשנת 1989במלון הוליווד רוסוולט שבהוליווד, קליפורניה. תמונה: Ron Galella, Ltd./WireImage

 

בדיוק כשסוף שנות ה80 מציץ וכששני הסרטים החדשים "ביטלג'וס" ו"מלכות הכיתה" עושים גלים- ריידר גלשה לתוך השטיח האדום בנעליים שטוחות, ג'ינס כחול וכובע בייסבול, ושידרגה את הלוק שלה עם מקבץ של צ'וקרים שחורים, קרדיגן קטן, מעילי קטיפה, קומבניזון עם כתפיות דקות והמון עור שחור.

 

לוס אנג'לס 29 ביולי- השחקנית וינואה ריידר מגיעה לשדה התעופה בלוס אנג'לס קליפורניה ב1990. תמונה: Ron Galella, Ltd./WireImage

 

תפקידי רדיפה- החל מהסרט דרקולה מ1992 עד הסרט ציד המכשפות 4 שנים מאוחר יותר- היו מתאימים פרפקט למלכה הגוטית, שלעיתים קרובות לבשה שחור מכף רגל ועד ראש, והוסיפה לזה נגיעה של אודם אדום וצלב.

 

וואסטווד, קליפורניה, 6 בדצמבר- השחקנית וינונה ריידר והשחקן ג'וני דפ השתתפו בפרימיירה לסרט המספריים של אדוארד בשנת 1990 במרכז הקולנוע אבקו שבקליפורניה. תמונה: Ron Galella, Ltd./WireImage)

 

גם בסרטים מציאות נושכחת מ1994 ונערה בהפרעה מ1991 ניתן לראות אותה בשמלות קומבניזון, קרדיגנים סגנון "סבא", מגפיים ומעילי בייקר שבקלות מתאימים לסטייל האמיתי שלה. חליפות מרושלות בשילוב עם גרביים לבנות גבוהות וסניקרס, טי שירטס של להקות רוק (הקלאש, לאונרדו כהן, טום וויסט), וג'ינס של ליוויס עם מותן גבוהה הפכו להיות חלק מהסטייל שלה. 

 

הוליווד- 7 באוגוסט: השחקנית וינונה ריידר משתתפת בפרימיירה ההוליוודית לסרט הקומיטמנטס בשנת 1991 בסינרמת הפסיפיק שבהוליווד, קליפורניה. תמונה:Ron Galella  Ltd./WireImage

 

על השטיח האדום, היא איחדה את רפרטואר הג'קטים שלה- מפרווה דרך קטיפה ועד עור- בשילוב שמלות עם וי עמוק מתחת. ואם היא בכל זאת נכנעה לסילואט מתוק, היא תמיד נתנה לזה טוויסט- שלא במקרה היא לקחה חצאית נפוחה סגנון שנות ה50 והוסיפה לה תחרה שחורה לפסטיבל סרטים ב1996.

 

 

וינונה ריידר. תמונה: Jim Smeal/WireImage

"יש לה את כל הזוהר האבוד היום", פורסם ע"י אינסטגרם והמגזין TMZ. התסריטאי של "מלכות הכיתה" דניאל וואטרס אמר לניו יורק טיימס ב2016- "היא מעוררת מן סוג של השראה תרבותית שאני לא רואה עוד אחת כזו".

לוס אנג'לס- 24 באפריל: השחקנית וינונה ריידרס משתתפת באירוע התרמה ב1989 במלון סנטורי פלאזה בלוס אנג'לס, קליפורניה. תמונה: Ron Galella, Ltd./WireImage